19570 16. 11. 2010 19:19:26

Úzkosť, zmena vzhľadu?

Dobrý deň. Mam taky problem, mam 18 rokov a trpim uzkostou niekedy aj depresiami. Stracam kamaratov, za rok som sa velmi zmenil vzhladovo. Kazdym dnom pozeram do zrkadla na seba s nenavistou. Zaujima ma ci take depresivne nalady a uzkost ma nieco spolocne s hormonami resp. ci vedia narusit hladinu tvorby testosteronu. Cim dalej zacinam byt viac precitliveny a spravam sa uz uplne inak ako kedykolve ...

Komentáře (5)

19485 Olife - 14. 11. 2010 16:00:40

Schizofrénie?

Dobrý den, mám starosti o svého muže. Je mu 32let a od svých 19let bere prášky na panickou poruchu. V době, kdy jsem ho potkala užíval Xyzal a začal se léčit na gamblerství. Dnes po pěti letech mám strach, že začíná mít příznaky schizofrenie. Abych byla přesnější. Po celých pět let se manžel citově moc neprojevuje. Neboli je to spíše kolísavá záležitost. Zpočátku jsem pozorovala změny nálad jednou ...

Komentáře (7)

19318 boba - 10. 11. 2010 12:04:07

Sex v tehotenstve?

Dobry den. S Som v 12.t.t. Uz dva a pol roka sa liecim na uzkostnu panicku poruchu. Beriem Seroxat 20mg,1 a pol tbl denne. V zaciatkoch som brala aj Frontin 0,5mg, ale ten uz vyse roka neuzivam-nie je to potrebne. Seroxat beriem neprestajne aj pocas tehotenstva, nakolko napriek tomu, ze tehotenstvo som planovala, sa mi ho nepodarilo vysadit. Tak sme sa s mojou psychiatrickou rozhodli, ze ho budem ...

Komentáře (1)

18423 Lubka - 17. 10. 2010 10:05:06

Úzkosť, beriem Seroxat

Dobrý deň, chcela by som sa poradiť. Tretí mesiac beriem seroxat, prvy týždeň 10mg, druhý 20mg a stav sa mi začal zlepšovať asi po 12 dňoch. Všetko bolo v poriadku, nepotrebovala som už ani xanax, kt. so užívala kým mi nezabrali AD, cítila som sa úplne v poriadku, až do chvíle keď som mala dosť veľký stres a celé ma to rozhodilo a zase som začala pociťovať úzkosť, prestala som sa tešiť atď.. Nieje ...

Komentáře (2)

18002 Andelicek - 3. 10. 2010 22:19:06

Dezorientace?

Dobrý den. Je mi 15 let, a už rok nebo dva roky mam problém. Začínám z ničeho nic myslet o životě, že se mi jakoby všechno tady zdá, atd. Začnu se dostávat do šoku, třesu se, mám strach, buší mi srdce, začnu dělat rychlé pohyby, štípu se, mačkám se, buším do zdi, buším do země, kousat, kopat, a vše možný aby mi to přestalo. Nakonec se někdy rozbrečím. Můj kamarád už mě viděl v tomto stavu. Ještě k ...

Komentáře (4)

17744 25. 9. 2010 12:47:53

Orientacia a psychické problémy

Dobrý deň, mam 15 rokov a myslim si že som BI alebo gay ale neviem to posudiť proste tužim mať dievča aj rodinu a deti ale zas ma sice menej priťahuju muži a proste mam to take aj aj mam aj priateľku a bojim sa že som gay alebo mam obavu o to či by som mohol mať rodinu som dosť z toho vedľa a citim sa menejcenny a taky úplne iny od inych, prosim poradte mi čo vlastne som zač :-(

Komentáře (19)

17675 vesela - 23. 9. 2010 8:35:59

Panická ataka

Dobrý den, před třemi měsíci jsem omldlela a lékaři mi diagnostikovali sarkoidozu a také pravděpodobně panickou ataku. Již 4 roky navštěvuji psychiatra protože trpím generalizovanou úzkostnou poruchou-F41.1. Tento týden se mi zase udělalo špatně a to: slabost, bolest na hrudní kosti, pocit těžkého dýchání, úzkost a chtělo se mi omdlít. Manžel na mě celou dobu mluvil a pak mi podal Lexaurin 3 a do ...

Komentáře (12)

17371 Lucca - 13. 9. 2010 14:03:05

Úzkostné stavy v tehotenstve

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať nakoľko už zhruba 5 rokov trpím panickou poruchou a momnetálne som v polke 6 mesiaca tehotenstva chcela by som vedieť či môžu mať stavy ktoré sa u mňa prejavujú dopad na diaťatko, zhruba už asi 5 dní mam búšenie v prekordiu a pulz stále okolo 100 úderov/min. Nemôžem kvoli tomu búšeniu spávať takže som aj dosť úzkostlivá a dosť plakávam kvoli tomu že mám pocit ...

Komentáře (3)

16804 29. 8. 2010 20:54:31

Nevoľnosť a Fevarin

Dobrý deň, prajem mám problém je mi nevoľno mám pocit na zvracanie ,sucho v hrdle , pocit akoby šteklenia v oblasti dvanastnika a hrudnika niečo ako slabé zvieranie Fevarin beriem asi 4 týždne zo začiatku mi nebolo nič a asi 4 dni sa už cítim dosť zle a tak sa pýtam či to všetko môže spôsobiť Fevarin aj po 4 týždňoch užívania. Dakujem

Komentáře (0)

16660 26. 8. 2010 15:01:21

Stres, nervy a špatně se mi dýchá

Dobrý den, děkuji všem kteří si najdou čas a pomůžou mi. Takže začnu. Před 5 rokama sem zkusila koučit asi jako každý to někdy zkusil. Zničeho nic jsem začla mít pocit že se mi špatně dýchá. Okamžitě jsem stím přestala a začala se na sebe zaměřovat. Došla jsem si k doktorce. Ta mi udělala vyšetření krev atd řekla mi, že jsem uplně zdravá a mám to od nervu, že na to myslim a přemýšlím nad tím. Za ...

Komentáře (8)

123

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6239.39280)

a