19535 Amoninka - 15.11.2010 22:49:59

Krvácím v polovině plata antikoncepce

Mám obavy, co to může být? 2 měsícem beru nové antikoncepční pilulky než dříve a v polovině braní platíčka jsem začala krvácet jako při menstruaci, jen mírněji. Obávám se, aby se mnou něco nebylo. Prosím, poraďte, co to může být?

Komentáře (4)

19509 15.11.2010 14:48:18

Nová antikoncepce

Dobrý den. Už druhym rokem beru antikoncepci. Chci se zeptat: doktor mi predepsal novou antikoncepci, tak jestli muzu mit sex i kdyz budu uzivat tu novou nebo jestli je to jako kdyz beru ze zacatku antikoncepci ze musim nejaky ten den pockat. Dekuji za odpoved :)

Komentáře (1)

19506 15.11.2010 11:26:36

Otěhotnění i při antikoncepci?

Dobrý den. Je mi 22 let a nyní beru již třičtvrtě roku HA Qlaira. Dosud jsem neměla problémy s braním, ovšem nyní v půlce platíčka mě začaly pobolívat oba prsy - pravý trochu víc. Menstruace minulý měsíc proběhla v pořádku, prášky užívám pravidelně, nevynechala jsem tabletku, ani jsem neměla potíže v podobě průjmu nebo zvracení, které by snížily účinek HA. Chtěla bych se proto zeptat, je možné, ab ...

Komentáře (1)

19486 pepass - 14.11.2010 16:12:19

Kondóm i ATK?

Musim používat prezervativ když přítelkyně užívá antikoncepsi? Bojim se když si nevezmu prezervativ a budu mít erekci, že otěhotní!? Děkuji.

Komentáře (5)

19475 14.11.2010 11:11:18

Předčasná menstruace při braní HA

Dobrý den, užívám HA Qlaira něco přes rok. Tento měsíc jsem dostala menstruaci cca o týden dřív než bych měla. Je to normální? Nebo mám vyhledat doktora? Prosim odepiste. Dekuji

Komentáře (1)

19439 12.11.2010 23:19:20

Ospen a YAZ

Dobrý den, beru antikoncepci YAZ a na anginu jsem dostala antibiotika Ospen 1000, celkem mám 24 tablet na 8 dní. V letáku jsem se dočetla že ovlivňuje antikoncepci, ale nevím jak dlouho po dobrání se ještě chránit. Někde na internetu je uváděno, že ochrana je snížena v celém cyklu. Doberu antibiotika v 27 den mého cyklu, tj. při 3 neaktivní tabletce HA. Menstuaci dostávám obvykle 28 den cyklu, tj ...

Komentáře (1)

19433 12.11.2010 19:45:27

Při ATK se mi zvětšily prsa

Dobrý den, teď dobírám druhé platíčko AT. ATK beru poprvé v životě. Myslím si, že jsem těhotná. Pobolívá mě občas břicho a zvětšily se mi prsa. Je to tím že jsem poprvé začala brát ATK a nebo je možné, že jsem těhotná? Při prvním platíčku mě břicho nebolelo. Děkuji

Komentáře (1)

19430 12.11.2010 18:00:03

Nechuť na sex, beru ATK

Dobrý den, chci se zeptat už dva měsíce beru hormonální antikoncepci a přestala jsem mít uplnou chut na sex. Před tím jsem ji měla pořád skoro každý den a od doby co jsem ji začala brát přestala jsem mít chuť na sex a bolesti v bříšku a take mi je hodně často špatně a bolí mě hlava myslíte že by to mohlo být tím? Moje tablety se jmenujou Miligest. Sice antikoncepci beru porpvé vživotě, ale nemyslí ...

Komentáře (4)

19414 12.11.2010 13:55:48

Chtěla bych přestat brát antikoncepci

Dobrý den, je mi 17, beru antikoncepci Yaz asi pět měsíců, ale chtěla bych teď dobrat poslední platičko a skončit. Když jsem se ptala na to svého lékaře, tak mi poradil abych antikoncepci nepřestala užívat, jinak bych mohla mít bolesti a mohla bych vykrvácet a to mě polekalo. Antikoncepci mi předepsal nejen proti otěhotnění ale také, protože jsem měla moc nepravidelnou menstruaci a bolesti v podbř ...

Komentáře (3)

19409 12.11.2010 10:33:03

HAK a vracanie?

Dobrý deň, chcela by som a opytat: rano o 07:00 beriem tabletku (ATK) ale dnes rano o pol osmej som vracala. Ked som zavolala svojej lekarke povedala mi,ze dalsiu tabl. nemam uzit ale , ze nebudem do konca mesiaca chranena. Urobila som spravne , ze som nevzala druhu vlastne tu zo soboty? Mam poslednych 7dni tabletiek a potom mam 7 dnovu puzu. Kedy znovu bude účinok zabezpeceny a mozem mat pohl.st ...

Komentáře (0)

Healthy & Rich, s.r.o. © 2016 (3.0.5986.29199)

Váš názor na poradnu? X
a