17362 13. 9. 2010 7:16:05

Escaplle a antibiotika

Dobrý den, s přítelem jsme měli pohlavní styk. Omylem nám praskl kondom a tak jsem si vzala Escapelle. Za dva dny jsem ale onemocněla a brala jsem paralen a anibiotika. Může to mít nějaký vliv? Třeba že by escapelle neměl žádný nebo menší učinek?

Komentáře (0)

17332 misqa_99 - 12. 9. 2010 13:03:45

Sex počas menštruacie a tabletka escapelle

Sex počas menštruacie a tabletka escapelle je to možné? Môže sa mi niečo stať? Cyklus mam pravidelny

Komentáře (2)

17276 10. 9. 2010 9:10:31

Jak budu mít další menzes?

Dobrý den, po užití Escapelle jsem začala krvácet asi 7 den. Menstrauce se mi nedostavila, byla jsem u doktorky na vyvolání. Menstrauce dorazila 6 den po injekci. Jak to bude s další menstruací dostanu jí normálně v termínu jak mám, nebo je možné že mi to nějak rozhodí kvuli escapele?

Komentáře (0)

17103 zuzana444 - 6. 9. 2010 9:14:50

Užitie Escapelle tesne po menštruácii

Prosím Vás ptrebujem radu. Pred týždom v stredu mi skončila menštruácia v ten den som mala s priatelom pohlavný styk. Použili sme kondom ako vždy, ale ten na moju smolu praskol. Večer sme už nikde nevedeli zohnat Escapelle, tak som ho užila až ráno čiže po 11 hodinách. Dnes rano som sa zobudila na taký zvláštny pocit, ako ked mam menštruáciu, mala som uplne silný hnedý výtok. Čo vlastne tento výto ...

Komentáře (0)

17012 3. 9. 2010 7:33:32

Escapelle

Dobrý den, se svojí přitelkyní jsme měli pohlavní styk bez ochrany. Přítelkyně brala antikoncepci, ale bohužel vynechávala. Escapelle užila do 10 hod. Před 5 dny měla termín menstruace, ale nedostala ji. Může byt těhotná?

Komentáře (3)

16969 2. 9. 2010 12:45:40

Menstruace po Escapelle

Dobrý den, prosím o radu v mém případě. Přestala jsem užívat HA a za pár dní (26.7.) jsem normálně dostala menses, jako v 7-denní pauze při jejím užívání. Jenže 2.8. jsem musela užít Escapelle (po ní se asi za pět dní objevilo špinění, trvalo asi tři čtyři dny). Podle posl. menstruace (26.7.) jsem spočítala, že bych měla menses dostat 23.8., ale to se nestalo. Od úterý 31.8. ale špiním, tedy už 3. ...

Komentáře (0)

16931 1. 9. 2010 13:45:31

Krvácení po užití Escapelle

Dobrý den 30.8. po půlnoci jsem měla nechráněný pohlavní styk a do 10-ti hodin po něm jsem užila tabletu ESCAPELLE. Paní doktorka říkala, že budu krvácet, ale do dnešního dne nic. Je možné, že jsem těhotná? Děkuji za odpověď.

Komentáře (0)

16683 27. 8. 2010 8:10:16

Escapelle a následky jeho užitia

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, že na koľko % je escapelle učinný a nemusim sa obavat ze budem tehotna. Užila som ju do 24h od nechraneneho pohlavneho styku a kedze s tymto nemam skusenosti chcem sa este opytat ci dostanem menzes skor alebo ich dostanem v normalnom termine ako by som mala (skoncili mi teraz 19.8)

Komentáře (4)

16485 23. 8. 2010 8:26:22

Escapelle a yadine v jeden mesiac

Dobrý deň, mala som nechraneny pohlavny styk v 11 den cyklu a vtedy som aj uzila escapelle. Krvacanie mi potom prislo v 17 den cyklu. Gynekolog mi povedal, aby som hned ako zacne krvacanie zacala uzivat Yadine, ale s tou som zacala az v 18 den. Odkedy som chranena ucinkom Yadine a myslite, ze mozem byt tehotna? A este jedna vec, zacala som pocitovat palenie vnutri aj vonku, myslite ze je to z tych ...

Komentáře (3)

16479 23. 8. 2010 0:51:27

Tabletka "PO" a pocity po jej užití

Dobrý večer, dnes som zobrala escapelle, bolo to asi sedem hodin po nechranenom styku, s tym ze chlap sa neurobil do mna, teda isto to do mna cele nedal, ale nie som si ista ci mu nieco neuniklo. Po zobrati tabletky mi bolo nevolno, mala som zavraty, tocila sa mi hlava, mala som návaly horucavy, proste som sa citila strasne zle. Kamaratka tvrdi, ze pocula, ze zene je po tabletke zle iba v tedy ak ...

Komentáře (4)

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6172.40374)

a