19268 9. 11. 2010 7:04:35

Vynechání HA

Dobrý den, minulý měsíc jsem normálně brala antikoncepci Lindynette20. Po 7 denní pauze, když jsem si měla vzít 1.prášek z nového platíčka, jsem zjistila, že nemám prášky koupené. Doktor mi předepsal recept až pár dní poté. Chci se tedy zeptat, kdy si mám vzít 1.prášek, když jsem si ho měla vzít před týdnem. Děkuji za odpověď

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Nie, tento mesiac si urobíte pauzu a s menštruačným krvácaním opäť začnete brať zase ATK, tak ako po prvý krát.

Komentáře uživatelů ...

evzena12 - 11. 6. 2013 21:15:28

Dobrý deň, chcem sa spýtať pred dvomi mesiacami som mala poslednu menštruáciu. Minulý mesiac som pokračovala v užívaní antikoncepcie chcela som si oddialiť menštruáciu a tak som brala stále antikoncepciu. Minulý týždeň som čakala na menštruáciu tak ako každý mesiac ale menštruácia stále neprišla tak som vysadila na týždeň antikoncepciu aby sa mi dostavila menštruácia, ale neprišla. Dnes som si ju znova nasadila. Môžem byť tehotná ? alebo je na to iný dôvod prečo som ju nedostala?

makinka23 - 20. 10. 2013 23:03:19

Dobry den mam takovy problem jela jsem s pritelem na dovolenou a nevzala jsem si 2 pilulky az ted v nedeli a to uz jsem zacala krvacet.:(mam dobrat platicko mam uz zitra jen jeden prasek a pak ma nastat tydenni pauza tak se ptam mam i strach ze budu tehotna muzete mi prosim vas poradit?:(

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6239.39280)

a