19323 paohamar301 - 10. 11. 2010 13:30:52

Menštruácia po Escapelle?

Menštruácia mi odišla 28.10 a 3.11 som musela užiť Escapelle a chcem sa spýtať, kedy budem mať približne menštruáciu?

Běla Běla [Porodní asistentka] - Po užití tabletky bývá po pár dnech krvácení, které souvisí s jejím užitím, menstruace by měla přijít v očekávaném termínu. Může ale dojít ke zpoždění, i to je normální.

Komentáře uživatelů ...

13. 11. 2010 17:27:13

to je u kazdeho individualne, niekomu to rozhadze menstruacny system, niekomu nie. Ja som dostala po 5 dnoch od tabletky, aj ked som tabletku brala v posledny den menstruacie. No ja som mala problem s cyklom uz predtym, musela som brat vitaminy na upravenie..Jednoducho, neda sa presne urcit, kedy, na kazdeho ta tabletka zabera inak. Menstruacia moze prist skor, moze meskat a moze prist aj v presny datum kedy prist ma..Ak nie si tehotna ovsem.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6305.15317)