19500 15. 11. 2010 7:53:11

Mala som mýkózu, mám užívať ďalšie tabletky?

Dobrý deň. Mala som po antibiotikách mykozu no natierala som sa Canestenom a zabralo. Bola som na vyšetrení u lekára cez menštruáciu povedal, že to je v poriadku no dal mi dalšie antibiotiká na zapal mechura a že po nich sa mi môže objaviť zase no nemohla som ich užívať bo som mala silné nežiaduce účinky. Mám ešte užívať aj vaginálne tablety keď sa mi zdá všetko v poriadku?

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Pokaiľ ste ATB dobrala a nemáte už žiadne problémy,a ni patologický výtok, tak nie nutné žiadne iné lieky brať.

Komentáře uživatelů ...

24. 1. 2011 18:06:47

Dobrý deň ja sa chcem spýtať ohľadne tejto témy.. no potrebujem radu viete mňa tá mykóza stále trápi a neviem už čo mám robiť.. bola som aj pri gynekologičke.. tá mi predpisala nejaku striekacku do... to mi pomohlo.. ale teraz s tým mám problémy skoro stále a mešká mi aj menštruácia :( vždy sa mi to vráti a chcela by som sa aj spýtať či by ste mi nevedeli poradiť nejaké vhodné tabletky aby sa mi to už nevracalo :( a že koľko asi stoja...ďakujem krásne.

Kacenka [Porodní asistentka] - 26. 1. 2011 19:39:22

Tejto téme sme sa venovali opakovane, skúste využiť vyhľadávanie zadať kľúčové slovo a tam nájdete veľa odkazov s rovnakým problémom a rady nie len od nás ale aj od verejnosti.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6239.39280)

a