19521 lucia00 - 15. 11. 2010 18:35:02

Krv vo výtoku pri liečbe vaginálným čípkom

Dobrý deň, potrebujem poradit, nedavno som prekonala zapal vaječnika, potom zapal močových ciest na to som brala antibiotika, teraz sa liečim vaginalnymi čipkami, lebo som mala nejakych bacilov v posve, lekarka mi to dala na preliecenie, teraz sa nachadzam v strede cyklu 16den, už dna mavam krv vo výtoku, teraz neviem ci to suvisi s týmy čipkami, alebo je to este nieco s cim by som mala ist ku svojej lekarke, tieto cipky co beriem už som brala par krat a nijaky problem nebol. Ďakujem za radu

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Môže to byť reakcia na liečbu ale aj prejav práve prebiehajúcej ovulácie, keďže sa nachádzate v strede cyklu. Pokiaľ krvácanie nie je silné, nie je nutné liečbu prerušiť. Ak začnete mať ale vážnejšie problémy, tak sa o priebehu liečby a pokračovanie v nej dohodnite s lekárkou.

Komentáře uživatelů ...

17. 11. 2010 18:17:15

ahoj...ja som mala raz kvasinky a dostala som na to taký jednorazový krém dovnútra....na druhy den to zacalo vytekat a som si vsimla, ze okrem dobiela to zacalo chytat taky jemny hnedy nadych...na druhy den uz ruzovy a potom uz rovno vytok s krvou..som sa na to pytala gynekologa a povedal ze sa to moze stat, lebo ze tie tablety mozu vydrazdit sliznicu pošvy ktorá je už samotným zapalom dost oslabenaa a preto ta krv....ako som to doliecila som si dala laktobacila dovnutra a bolo uz vsetko ok....takze drzim palce...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6305.15317)