19553 16. 11. 2010 14:21:06

Možné poškození plodu díky lékům a nevodné stravy?

Dobrý den,
mám dotaz ohledně možného poškození plodu díky špatné výživě a braní nevhodných léků v 1 měsíci těhotenství. Těhotenství bylo neplánované, tudíž nastaly tyto "komplikace" . Ve třetím týdnu těhotenství /1 týden po oplodnění/ 1x zyrtec a 1x Xyzal 5 mg, 2x opthalmo hydrocortizon. Ve 4. týdnu těhotenství / 2 týdny po oplodnění/: 3 x - 4x denně káva slazená sladidlem s nízkotučným mlékem, 1 x syrový uzený losos, 1 x větší množství kuřecích jater, 1 x větší množství vepřových jater .
Mohou výše uvedené skutečnosti nějakým způsobem ovlivnit vývoj plodu, i když jsem o těhotenství v té době nemohla vědět? Těhotenství mám zatím potvrzené jen těhotenským testem, jsem v 5. týdnu těhotenství. Za odpověd děkuji J.Cibulova

Běla Běla [Porodní asistentka] - V tomto období platí zákon "vše nebo nic". Pokud by bylo ohrožení vyvíjejícího se zárodku skutečně veliké, dál by se nevyvíjel. Myslím, že z toho, co jste užila a snědla, obavy mít skutečně nemusíte. Držím pěsti!

Komentáře uživatelů ...

25. 11. 2010 12:12:48

Boze vy jste ale hysterka, nezlobte se na me...ja uzila lek v 5 tydnu tehotenstvi , ktery se nesmi a hledam potrebne info, po precteni toho co tady piste, se ne chce fakt smat!!

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6305.15317)