19819 22. 11. 2010 18:41:43

Špinenie a užívanie Euthyroxu

Dobrý večer
Prosím Vás, čo môže znamenať už 8 dňový tmavo hnedý - hnedý - krvavý výtok? Začal asi týždeň pred MS tri dni po chránenom styku kondómom. Stále trvá. Asi dva dni pred začatím špinenia som začala užívať Euthyrox, môže to byť z toho? Myslíte, že je možné aj tehotenstvo? Vďaka

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Takže s tehotenstvom to nesúvisí, keďže test vychádza negatívne. Podľa mňa to môže mať súvis s poruchou štítnej žľazy, na ktorú ste sa začala liečiť. Pokiaľ sa to bude opakovať aj v nasledujúcom cykle, vyhľadajte gynekológa a bude nutné to riešiť, ale s jeho pomocou. obvykle je to hormonálny problém, nič viac.

Komentáře uživatelů ...

22. 11. 2010 20:10:53

zabudla som ešte napísať, že som si robila aj test...asi 5. deň špinenia...bol negatívny..

cicamica84 - 24. 5. 2013 21:27:03

AHOJ je to normalne ked uzivas enthirox ja mam taky isty problem a trva uz 3 roky.Gynekolog mi urobí všetky odberí avšetk mam v poriadku...Môže to súvisiet aj s uzivanim... ň

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6172.40374)

a