19828 22. 11. 2010 20:52:24

Escapelle a nič

Chcem sa opytat mal som sex s priatelkou a zobrala tabletku escapelle a uz preslo 5 dni a stale nic, ale som si vedomy toho ze som sa nespravil ale ona chccela pre bezpecnost?

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Nie vždy po užití tabletky "PO" sa do 5 dní dostaví krvácanie. To môže aj nemusí byť. záleží aj dňa cyklu, v ktorom tabletku užila. Či môže alebo nemôže byť tehotná vám povie tehot. test, ktorý podľa mňa bude negatívny.

Komentáře uživatelů ...

22. 11. 2010 22:02:12

Nejlepší je si koupit test v lékárně za pár korun a víš to do 5 minut.

9. 2. 2011 20:21:47

Mohol by som sa aj ja spýtať, nám sa stala podobná "nehoda". S priateľkou sme mali nechránený sex, nespravil som sa do priateľky, vždy len mimo, ale rozprávali sme sa o tzv. "kvapkách lásky", kde sú tiež spermie a je tam tiež možnosť otehotnieť. Pre väčšiu istotu sme použili Tabletu "po", Escapelle. Stalo sa to deň pred tým, ako mala dostať menštruáciu. Teraz sú 3-4 dni po tom, ako ju mala dostať, a stále nič (čo keď to bude viac?):( neviem či sa to napraví, resp. aké ďalšie kroky mám spraviť. + kedy najskôr je možne vidieť na tehotenskom teste, či je žena tehotná? ĎAKUJEM veľmi pekne za odpoveď.

23. 8. 2011 14:44:05

mam ten isty problem, stala sa nam nehoda pretrhol sa nam prezervativ, tak som do 12 hodin pouzila escapelle, krvacanie sa dostavilo o 6 dni, lenze nasledujuci cyklus sa nam opet stala ta ista nehoda, tabletku som vzala do 24 hodin, odvtedy uz preslo 11 dni a krvacanie nikde, normalnu menstruaciu mam dostat zajtra 24.8. a mam tupu bolest v podbrusku. Mozem byt tehotna ?

bubu5 - 11. 1. 2012 21:13:58

Dobrý večer, aj ja som sa dostala do "slepej uličky"... Mali sme s manželom búrlivý večer, pri ktorom sme sa milovali naplno. Nestihla som lekáreň, bolo to po Vianociach a večer ma zasa "naplnil"... v šoku som si išla kúpiť Escapelle do okresného mesta a aj som ju hneď užila. Bola som asi 4. deň po menštruácii, teoreticky by som mala byť v neplodných dňoch, ale... nebudem to naťahovať, žiadne krvácanie ani na 3., 5., ani 10. deň neprišlo. HAK nemôžem brať, mám problémy s pečeňou, na latex v kondóme mám alergiu, takisto na meď, takže DANA nie... chvíľku sme fungovali na PHARMATEXe, bolo to super, aj keď moja kamoška má vďaka tejto AK 2 deti, ale aj počas tejto AK som krvácala po styku... takže my môžeme jedine prerušovať. Som nervózna , ďalšie dieťa by som už asi ani nedonosila, doma mám už 3ks, ďalšie naozaj neplánujem... tak neviem, máte niekto skúsenosť aj takú, že ste nekrvácali? Práve som si chcela dať podviazať vaječníky, aj napriek manželovmu nesúhlasu, teraz som nervózna, či už nie je aj neskoro...

Nkatka - 13. 2. 2013 22:30:32

Mám ten samý problém. Přítel zapomněl, že mě čeká 7 denní pauza a při sexu se do mě na plno udělal. 7.2. čtvrtek)jsem dobrala HA a sex proběhl 9.2.(sobota). Hned druhý den (10.2.) jsem užila POSTINOR-2 a po 12 cti hodinách jsem užila druhý prášek. 11.2.jsem měla dostat menstruaci a NIC. Chci se tedy zeptat, co se děje? Moje gynekoložka mi totiž po telefonu řekla, že menstruace se dostaví v termínu. A dále se chci zeptat, když pořád nemám menstruaci a zítra bych měla začít zase brát HA tak zda-li ji mám začít brát a nebo vynechat a čekat až se menstruace spustí?? Mojí gynekoložce se totiž nedá od včera dovolat :/. A já psala už asi na 4 poradny, které jsou "24h" a pořád mi nikdo neodpověděl. Jsem už docela zoufalá, protože jsem bezradná.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6287.37230)