19959 25. 11. 2010 20:34:37

Antikoncepcia a možné tehotenstvo?

Beriem hormonálnu antikoncepciu a po vybratí 21 tabliet som najprv dostala menštruáciu na 3. deň,pri ďalšom cykle na 5. deň a momentálne som ešte na 7. deň nedostala.Medzi tým som prekonala mykózu a dávala som si fungicídnu masť, raz som vynechala antikoncepciu a mala som nechránený sex. Neviem, či mám užiť Minervu, alebo môžem byť snáď tehotná?

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Pokiaľ ste v danom cykle vynechala tabletku a k tomu ste mala nechránený pohlavný styk s ejakuláciou do pošvy, tak teoreticky tehotná byť môžete. Urobte si preto tehot. test. A až keď bude negatívny, tak v užívaní ATK môžete pokračovať ďalej, ak nie, tak treba vyhľadať lekára.

Komentáře uživatelů ...

17. 8. 2011 23:41:55

Dobrý deň, beriem hormonalnu antikoncepciu Minerva už rok. Dost často sa mi stáva, že nezjem tabletu v presne určený čas, napríklad ju mám užiť o 13:00, ale užila som až o 17:00, ke´d som prišla z práce. Ale nikdy som sa neomeškala o viac ako 12 hodím. Ovpliví to nejako účinnosť? Môžem byť tehotná, ale keď som dostala menštruáciu normálne?...Lebo sa cítim v posledej dobe nejak čudne( závrat, priberanie) By som musela by´t už v 13 týždni, ale to asi nieje možné...nie?

Kacenka [Porodní asistentka] - 18. 8. 2011 15:08:55

Mierny posun hodiny užitia tabletky problém nie je, ale nemalo by to byť každý deň. Ak sa to stane raz /dva krát do mesiaca tak sa nič nestane, ale ak hodinu nedodržujete ani jeden deň, tak by to mohol byť problém.

25. 8. 2011 21:06:12

Dobry den moja priatelka berie antikoncepciu Minerva. Predtym HAK nebrala, je to jej prva skusenost s HAK.Zacinala s touto antikoncepciou pred mesiacom aj pol v 1.den cyklu. Isli sme na dovolenku tak nemala prestavku na menzes ale zacala hned uzivat dalsie balenie. V letaku bolo pisane ze je to na oddialenie menstruacie. Vyuzivala uz obe balenia pred 4 dnami. No menstruacia neprisla. V com moze byt problem? Uzviala kazdy den poctivo o 19.00 iba raz o 2 hod. neskor. Ďakujem pekne

27. 8. 2011 6:54:57

Priatelke uz menstruacia prisla, ale myslim ze bude trvat dlhsie ako ta 7 dnova pauza,ked prisal az na 4 ty den vecer. Ma zacat brat tabletky hned po tyzdnovej pauze alebo az ked prestane krvacat? ďakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 27. 8. 2011 7:36:39

Bez ohľadu na to koľko dní krvácanie trvá musí dodržiavať harmonogram užívania ATK 21 tabletiek aktívnych a potom 7 dní pauza, čo znamená že na 8. deň musí začať s novým balením, či krváca alebo nie.

zuzina161 - 9. 5. 2012 19:22:13

Dobrý deň, beriem antikoncepciu už dlhšie, mala som 7- dňovú pauzu a dnes mám začať brať ďalšie balenie. Budem ho mať však až zajtra, takže si môžem dať zajtra 2 tabletky naraz a 7 dní sa ešte nejako chrániť, alebo mi stačí zajtra iba 1 tabletka, aj keď som to mala začať brať dnes? Ďakujem.

zuzina161 - 9. 5. 2012 19:25:30

ešte by som chcela dodať, že ju začínam brať vždy v stredu o 21.00 a teraz nebude možné ju zobrať do 12 hodín

marryy.20 - 28. 8. 2012 13:50:17

Dobry den,chcela by som sa spytat,beriem antikoncepciu Vreya...lenze neviem kedy,asi som zabudla jednu vypit,len ja fakt neviem kedy a teraz mi vystava o tabletku viac.Mohla som otehotniet?Bol ten cyklus tabletiek nejak naruseny?Uz asi tyzden a pol mam pocity ako by som bola tehotna,Je to mozne?

elfuego22 - 3. 9. 2012 20:33:02

Dobry den,mame s priatelkou taky problem.Berie antikoncepciu Mecillon uz pol roka pravidelne,v poslednom mesiaci sa jej zvysila chut dojedla,dostavila sa ranna nevolnost a bolesti v podbrusku,je mozne ze je tehotna???

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6305.15317)