3633 21.7.2009 23:34:02

Krvácanie mimo cyklu

Chcem sa spýtať, keď po menzese asi po 9. dňoch som mala špinenie 7 dní a potom krvácanie, ktoré ešte trvá teraz 4 dni, či mám ísť k doktorovi, keď je to asi zo stresu a ako to on zastaví. Ďakujem

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Samozrejme, že stres, choroby únava, zmena miesta pobytu, toto všetko môže spôsobiť výkyvy v cyklu a môže sa potom objaviť mimo menštruačné krvácanie. Lekár podľa vyšetrenia a uváženia môže menzes, teda toto krvácanie zastaviť buď aplikáciou injekcie, alebo liekmi, ktoré budete nejaký čas užívať. Takže rozhodne sa dajte vyšetriť, pretože pri dlhšom ako 7 dňovom krvácaní, strácate veľké množstvo krvi a môžete byť následne anemická (chudokrvná).

Komentáře uživatelů ...

2.7.2010 23:17:42

chcem sa opytat..mala som s priatelom pohlavný styk s ochranou ktora sa nam roztrhla ... priatel sa do mna neurobil...pre kazdy pripad som uzila tabletku po escapelle ...po 6 dnoch som dostala krvacanie ktore trvalo 3 dni ... po 2-3 tyzdnoch som dostala zas krvacanie ktore mi trvalo 8 dni to bola asi menstruacia ...a presli dva tyzdne a dostavilo sa mi spinenie ktore ma hnedu az krvavu farbu ... moze to byt s tej tabletky ??? alebo co to moze byt ? mozem byt tehotna ?

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2014 (2.1.5195.24171)

Váš názor na poradnu? X
a