4665 10.9.2009 17:48:09

Agolutin a ovulácia

Pre meškajúci menzes mi doktorka pichla Agolutin. Ešte pred tým mi robila ultrazvuk a na pravom vaječníku bol dozrievajúci folikul o veľkosti 16mm. Povedala, že asi tak za 2 dni budem ovulovať. Ten agolutin mi aj tak pichla, tak sa chcem spýtať, či agolutín nejako ovplyvnil tú ovuláciu, alebo ju mohol i zastaviť? Budem ovulovať normálne? Zatiaľ nemám žiadne príznaky ovulácie. U doktorky som bola pred 2 dňami. Ďakujem

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Agolutin je len hormón (progesterón), ktorý vám pri predchádzajúcom cykle z nejakého dôvodu chýbal, preto vám menzes meškala. Teraz by to malo prebehnúť v poriadku. Nejak sa vám to posunulo. Do 5 až 10 dní od aplikácie by ste mala dostať menštruáciu. Injekcia len pozitívne ovplyvní ovuláciu, teda, že ju určite budete mať.

Komentáře uživatelů ...

2.10.2009 20:45:38

dobry den mala som meskanie menzesuasi 2tyzdna robla som si aj test ale bol negativny doktor ma pozrel ci nie su tam nejake cysty a povedal mi ze to moze byt hormonalna porucha, pichol mi agolutin a po 6 dnoch som dostala slabu a tmavu menstruaciu, chcela som sa spytat ci mozem byt tehotna mam us 40 rokov a este mi povedal ze mam dost maternicu vzadu neviem co to znamena. dakujem za odpoved.

Kacenka [Porodní asistentka] - 2.10.2009 21:02:57

Otočenie maternice do zadu nie je nič patologické. Maternica je buď otočená dopredu alebo dozadu. Obe varianty sú normálne. pokiaľ tehotenské testy boli negatívne, tak tehotná nie ste a len vám chýba práve ten hormón, preto sa u vás môže objavovať porucha cyklu.

3.10.2009 17:10:21

poslednu menstruaciu som mala 14.8.2009 asmanzelom smemali 25.8 nechraneny pohlavny sty pri ktorom sa do mna urobil, menzes mi meska , bola som pri lekarovi aj test som si robila a negativny mohla som mat v tom case ovolacne dni pri pravidelnej menstruacii, po vyvolavacke som dostala slaby a tmavy menzes mozem by t tehotna ? dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 3.10.2009 20:08:26

Test si radšej zopakujte. 25.8, bol 12 deň cyklu, neviem aký dlhý cyklus máte, takže nedokážem posúdiť, či mohlo dôjsť k ovulácii, pomôže vám na určenie plodných dní naša ďalšie stránka: http://www.tehotenska-kalkulacka.esvet.eu/

15.7.2010 12:03:04

Dobry den, doktor mi pichol agolutin a na 4.den som dostala menstruaciu, no ta je velmi slaba a trvala len 3 dni..je to normalne??pred mesiacom som vysadila HAK..za odpoveď vopred dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 15.7.2010 18:23:39

No môže sa to stať, počkajte do ďalšej menštruácie, či príde sama alebo bude opäť nutná injekcia. Po vysadený ATK je to dosť bežný jav.

19.10.2010 7:16:42

Dobry den, poslednu menstruaciu som mala 8.8. Doktor mi dal Agolutin. Aka je prosim Vas pravdepodobnost, ze prebehne ovulacia? Je mozne ze folikul zostane neprasknuty? V pripade, ze ovulacia uz nahodou prebehla pred podanim injekcie, urychli to prichod menzesu? Dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 19.10.2010 16:38:20

K ovulácii sa vyjadrovať z mojej pozície skutočne nedá, pretože neviem aký bol váš UZ nález, ale ak vám mešká menštruácia, tak skutočne po aplikácii Agolutinu do 5 až 10 dní by sa krvácanie malo dostaviť.

2.11.2010 10:11:34

Dobry den, poslednu menstruaciu som mala 12,9. Test som si robila, a visiel negativny. Bola som u lekara, a ten ma vysetril predpisal mi vaginalnu mast Macmiror Complex, a pichol Agolutin. No po inekcii a aplikacii vag maste, den po tom som mala nechraneny sex. Je mozne ze som bola tehotna? Menstruaciu som este nedostala pichol mi to pred 5 dnami dakujem

2.11.2010 10:16:20

ci je mozne ze som tehotna? A ak ano, jak moc moze uskodit vaginalna mast Macmiror Complex?

Kacenka [Porodní asistentka] - 2.11.2010 17:17:00

Po aplikácii injekcie sa obvykle menštruácia objaví do 5 až 10 dní. Ak nie a test bude negatívny, tak je nutné lekára vyhľadať opätovne a nechať si aplikovať ďalšiu injekciu.

2.11.2010 18:20:13

no mi sa pokusame o dieta uz pomali mesiac. chcela sem len vedet ze ci ten agolutin pomaha otehotnet

2.11.2010 19:25:12

Dobry den po dvojtyzdnovom spinenim mi doktorka pichla agolutin a agofolin. Po piatich dnoch som dostala menstruaciu. Pokusame sa o babetko a preto by som chcela vediet aky vplyv maju tieto injekcie na ovulaciu? V predoslom cykle som asi ovulaciu nemala kedze som zacala iba slabo spinit, vraj nedostatok progesteronu. Tiez vravela ze mam nizku sliznicu maternice.

Kacenka [Porodní asistentka] - 2.11.2010 19:45:42

Agolutin je náhrada progesterónu, ktorého máte nedostatok a skutočne aplikácia týchto injekcií vám môže chýbajúci progesterón nahradiť. Pohodlnejšie je však ho užívať vo forme tabletiek a nie ako injekcie. Na to sa používa buď Utrogestan alebo Duphaston.

10.11.2010 14:58:23

Dobrý deň, predošlý článok som písala ja. Po injekciach sa špinenie zastavilo, a po 5 dňoch som dostala ms. Avšak na 15DC som začala opäť špiniť, včera som bola u dr. a dala mi estrofem. Opäť mám nizko sliznicu maternice 2-3mm, čo to zapríčiňuje? Aké vyšetrenia by som mala absolvovať na zistenie príčiny?

1.12.2010 20:41:12

som plodná ked som po interupcii ,nemám menstruciu 8 týždnov,pichli mi 2krat vyvolavacku a stale nic?

Kacenka [Porodní asistentka] - 1.12.2010 20:43:26

To zatiaľ s vašou plodnosťou nemá nič spoločné. Po umelom prerušení sa to stáva, musíte to riešiť s lekárom!

15.6.2011 10:07:31

Dobrý den,ja som po embolizácii myomu.myom sa postupne zmenšuje Ale teraz mi zas môj pán gynekolog našiel cysty na vaječníkoch hned 3.Nie sú velké malinké a pichol mi Agolutin,lebo už od 28.4.2011som nedostala menzes.S priatelom plánujeme bábo,môžu tie cysty dáku nepriaznivo ovplivniť tehotenstvo??Zatial s ním čakáme ak by praskli.môžu tie cysty prasknúť samy ak dostanem ten menzes??dakujem

15.6.2011 10:14:02

A ešte niečo po tej embolizácii mám vysoké FSh 15,5 je to tými cystami či embolizáciou?Od operácie je už 2mesiace.Ako dlho by sme mali podla Vás počkať s tehotenstvom,aby nenastali dáke komplikácie.Totiž už nie som najmladšia mám 38rokov a po tom bábu strašne túžime.Ak dostanem tú menzes po tom Agolutine začnú vaječníky normálne fungovať?DAKUJEM

29.6.2011 7:08:09

Dobry den , chcela by som sa spytat,po pohl.styku som pouzila escapelle ,menstruacia mi meskala 3tyzdne robila som si 4testy boli negativne , doktor mi pichol agolutin, na 6den som dostala menzes...mozem byt aj napriek tomu tehotna?

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2014 (2.2.5371.14934)

Váš názor na poradnu? X
a