62122 Lord - 18. 7. 2016 22:41:07

Pichanie v oblasti vajecnika aj na HAK

Dobrý deň,
prosím vás surne o pomoc a rýchlu odpoved. 2 mesiace dozadu som bola na potrate. Beriem HAK pravidelne odvtedy a uz pár dni ma picha v oblasti pravého vajecnika,niekedy až ku kostrci. Nieje to nič hrozne,no stále to cítim a neviem ako si to mám vysvetlit. HAK beriem pravidelne a nevynechavam. Môže to byt oplodnenie? Dakujem

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Dobrý deň, pokiaľ HAK užívate ako máte, tak tehotenstvo nepripadá v úvahu. Zrejme je to len odozva na prekonaný potrat. Ak ste nebola na kontrole u lekára, tak ju doporučujem. Ak po potrate ale bolo u lekára všetko v poriadku, tak zatiaľ to nijeko riešiť nemusíte. V prípade pretrvávaní problémov dlhšie ako 3 mesiace, lekára vyhľadajte znovu! Pri zhoršení stavu, lekára navštívte okamžite!

Komentáře uživatelů ...

Vevena - 14. 8. 2016 13:41:42

Dobrý den.Neviem čo mi je, čo sa somnou deje... Uz cca 3den má pobolieva ľavý vaječník nieje to ostrá bolesť našťastie ale boli to celé dni. Akurat mám pokoj pri spánku no ráno keď vstanem znovu cítim napätie v ľavom vaječníku. Pri močení, alebo pri tlačení cize väčšom tlaku má pobolieva nielen vaječník ale v celom podbrusku. Proste je to pocit aký mávam počas menštruácie, ktorú som mala dostať dnes ale zatiaľ nič. Predtým som to nikdy nemala. Troška som ešte aj nafúknutá čo pociťujem tak, že keď ma nafukne tak ma to zas všetko boli. Iné problémy ako výtok ci krvácanie nemam. Ďakujem za odpoveď :)

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6305.15317)