Seřazení:
Poradna: Validován: Uživatel:
Fotografie: Zodpovězen: Specialista:
16930 1.9.2010 13:41:12

Test vyšiel negatívne

Dobrý den ,mela jsem 2x nechranený styk 27.8., menzes jsem mela dostat 30.8. a jako ze mi chodi vždy pravidelne, dnes jsem si delala test a vysel mi negativni, tak nevim co se deje. Jestli jsem tehotná ci jen nejaka závada:) děkuji Lidka

Komentáře (3)

16929 1.9.2010 13:17:30

Krvavé špinenie

Dobry den, chcem sa opytat, beriem 4. mesiac antikoncepciu Minerva. Celý mesiac bolo vsetko v poriadku, ziadne spinenie. No ja dostavam menzes vzdy bud v stredu vecer, alebo vo stvrtok rano. Lenze som sa dost zlakla, lebo v utorok vecer okolo desiatej som si nahodne vsimla, ze zo mna vysiel krvavý hlien a kúsok krvi, a potom uz absolutne ...

Komentáře (0)

16928 1.9.2010 13:05:50

Informácia o gynekologovi

Chcela by som sa spýtať, či gynekológ posiela pozvánku ak som rok nebola na prehliadke a ani sa nechystám najbližšie 2 roky z dôvodu odcestovania. Vopred Vám ďakujem za skorú odpoveď.

Komentáře (1)

16927 1.9.2010 12:56:58

Norethisteron

Dobrý den, prosím vás chtěla jsem se zeptat, užívala jsem Norethisteron na oddálení menstruace. Brala jsem ho asi týden 2krát denně. Teď je to už čtvrtý den po vysazení a stále jsem nedostala menstruaci. Problém je v tom, že v pondělí zase odjíždím na poznávací zájezd, tak jsem se chtěla zeptat, zda ho můžu zase začít užívat abych to tam ...

Komentáře (0)

16926 1.9.2010 12:47:50

Vynechání menstruace po ATK

Dobrý den, v květnu jsem začala brát antikoncepci Lindynete, brala jsem jí 3 měsíce a poté vysadila, protože mi po ní nebylo dobře. Jenže teď jsem už měsíčky nedostala, poslední menses jsem měla 25.7. a další jsem měla dostat 21.8., tak jsem si 23.8. udělala test, ale ten byl negativní. Je možné, že bych byla těhotná? Děkuji za odpověď

Komentáře (1)

16925 1.9.2010 12:26:07

Jak léčit HPV bradavice?

Dobrý den, je mi 25 let a mám na penisu celkem dost "bradaviček" a jsem si celkem dost jistže je to HPV. Chtěl bych se zeptat za jakým lékařem mám zajít a jak se to léčí. Děkuji za odpověd.

Komentáře (2)

16924 Daniela Dvořáková - 1.9.2010 12:11:14

Kvácanie počas užívania Duphastonu

Dobrý deň, už druhý mesiac užívam Duphaston na zrovnanie cyklu po vysadení antikoncepcie v snahe otehotnieť. Užívam 2x denne jednu tabletu od 16. do 25. dňa cyklu. Po piatich dňoch užívania začnem slabo krvácať a krvácam zvyšných 5 dní užívania Duphastonu. Potom sa to na 3 dni zastaví a potom normálne nastúpi menštruácia. Je to vporiadku? ...

Komentáře (0)

16923 Anik - 1.9.2010 11:21:50

Vytúžené tehotenstvo?

Dobrý deň. Mám 22 rokov a s priateľom sa snažíme o mimino. Keďže ma pri každej ovulácii bolí vaječník, tak sme to pekne vystihli a urobili čo sa dalo. Som týždeň po a odvtedy ma stále bolí vaječník (čo sa mi nestávalo), až mi to vyráža do boku, mám tlak v podbrušku a od včera ma v ňom niekoľkokrát za deň pichne. Dnes ma dokonca páli záha, ...

Komentáře (4)

16922 werusca - 1.9.2010 11:05:26

Podbřišek, pocení, oslabení

Dobrý den, potřebovala bych Vaši radu. Je mi 20 let. Čas od času (tj. 1x za 2-3 měsíce) se mi dostaví ráno nečekaný jakýysi \"záchvat\" nebo jak to odborněji nazvat. Začne to šílenou bodavou bolestí v podbřišku, opravdu jako kdyby si tam někdo hrál s žiletkami, následně přijde nával horka a obrovské pocení. Dostaví se nevolnost, pomalu na ...

Komentáře (0)

16921 1.9.2010 10:37:05

Urychlení konece menstruace?

Pěkný den, s přítelem jsme se spontálně rozhodly tento víkend strávit na horách v pronajaté chatě a odjíždíme tento pátek tj. 3.září. Jenže od pondělka tohoto týdne (30.8) mam menstruaci, je nějaká rada jak bych mohla uspíšit konec menstruace? Přece jen na dovolené mít menzes není nic příjemného. Beru HA Lindynnette a první prášek po pauz ...

Komentáře (0)

Healthy & Rich, s.r.o. © 2014 (2.1.5195.24171)

Váš názor na poradnu? X
a