10690 23. 4. 2010 14:59:07

Zošúpaná koža na žaludi

Dobrý deň, pred dvoma týždňami sa mi na žaludi začala akoby šúpať koža. Neboli to ani to vlastne necítim, len sa obávam toho čo to môže byť. Viete poradiť?

Komentáře (3)

10635 22. 4. 2010 13:26:56

Opakujúce sa problémy s predkožkou

Dobrý deň, mám praskliny na predkožke viď foto. Problémom je že niekedy sa objavia aj na mesiac a potom mam na 2 mesiace pokoj no takto striedavo sa objavujú už asi 2 roky stále už rok aj pol mam stálu partnerku. Vyskúšal som aj canesten praskliny síce zmizli no ostala mi zúžená predkožka, ako keby napuchnutá. Keď som sa ju snažil dať dolu praskliny sa zase objavili, je to ako nekonečný kruh.

Komentáře (0)

10530 19. 4. 2010 16:50:17

Zúžila a opuchla mi predkožka

Po pohlavnom styku sa mi na druhy deň zúžila a opuchla predkožka, keď ju chcem teraz stiahnuť zo žaluďa tak mi popraská koža a trochu to boli. Je to normálne? Zatiaľ sa mi nič podobne nestalo.

Komentáře (1)

10521 19. 4. 2010 14:27:58

Otok a znecitlivení penisu - kandidoza?

Dobrý den, V prosinci 2009 mi během jednoho tydne otekl a znecitlivel penis. Ve flakcidnim stadiu byl tuzsi, asi 2x tezsi, o několik milimetru sirsi a necitlivy a na dotek velmi teply. Při erekci se tkan penisu za zaludem nemohla roztahnout a kdyz uz k plne erekci doslo, citil jsem tlakovou bolest. Stav se pomalu ale jiste zhorsoval a v pulce ledna prisly zvysene teploty ~37,4. Nasadil jsem si ...

Komentáře (2)

10518 19. 4. 2010 13:55:23

Chrastička po obvode a na konci predkožky

Dobrý deň. Priateľka dostala mykózu a následne aj ja. Penis ma posvrbkáva ale na doporučenie jej doktora som si kúpil mastičku. Asi o 2 dni sa mi na konci predkožky vytvorila akási chrastička a pri stiahnutí ma pobolieva, ale svrbenie prestalo aj fliačky so žaluďa sa stratili. Môže to byť nejaká alergická reakcia na masť či aj dôsledok mykózy?

Komentáře (0)

10508 18. 4. 2010 23:40:09

Mykóza, ktorá sa nedá vyliečiť!

Dobrý večer, presne pred mesiacom som dostala mykozu ,bol to piatok a tak som šla do lekarne a kupila si Gynopevaryl complex (3 cipky s kremom), cez vikend mi to vsak nepreslo a tak som navštívila gynekologa. Ten mi predpisal Macmiror aj tabletky na užívanie aj cipky do posvy. Toto som uzivala dvanast dni. O 5 dni na to som vsak zasa pocitovala palenie a svrebnie, ibaze na druhy den som mala dosta ...

Komentáře (2)

10401 15. 4. 2010 17:56:35

Candida + antibiotika

Môžu mi antibiotika vyvolať mykózu v pošve? Volaju sa Klabax, som chora, preto mi ich predpisal lekar a mam teraz zacat brat take vaginalne tablety kvôli infekcii dole. Len chcem počkať kým doberiem tie antibiotika. Ma to spojitosť? Pocitujem svrbenie dole. Antibiotika beriem 3 dni.

Komentáře (26)

10380 jirka256 - 15. 4. 2010 9:36:00

Drobné červené vřídky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na drobné červené vřídky na okraji žaludu, které nějak nepálí nesvědí ani nic jiného, jenom mě to přijde neestetické a nenormalní a řekl bych, že to mám už delší dobu tak bych se chtěl zeptat jestli by se toho nešlo nějak zbavit? A nebo jestli to nepřipomíná nějakou vyrážku?

Komentáře (4)

10264 12. 4. 2010 15:13:39

Asi mykóza na panise neprechádza

Dobrý deň, mám menší problém, mal som podozrenie na mykózu penisu, no ale neviem či je to tak, penis som si natieral mastičkou Canesten, ktorú mi poradil kamarát, no ale penis sa mi nelieči, vylieči sa do určitého štádia, ale aj keď natieram penis ďalej, stále sa mi to vráti do takej podoby ako je na fotke, prosím o pomoc, bojím, respektíve sa hanbím ísť k urológovi. Ďakujem

Komentáře (1)

10209 11. 4. 2010 0:24:52

Mykóza po léčbě antibiotiky

Dobrý den, brala jsem donedávna antibiotika na zánět močáku a mám teď pocit, že mám mykozu, mam bíložlutý výtok, svědění tak nevím co mám dělat, užívám laktobacily, ale nějak nepomáhají. Pokud půjdu k doktorovi myslíte, že by to šlo bez prohlídky?

Komentáře (0)

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)