15255 28. 7. 2010 13:06:40

Canesten krém na mykózu

Dobrý deň, od piatku užívam Canesten combi, vytoky prestali a vo vnutri posvy je vsetko ok, ale na vonkajsej strane este stale citim obcas palenie a svrbenie. aka dlha ma byt liecba, aby priznaky uplne vymizli, a kedy uz treba ist ku gynekologovi ak by to neprešlo? V pribalovom letaku to nepisu. Este by som sa chcela spytat, ci existuje okrem chlamydii nejaka pohlavna choroba, ktora je bez priznakov? Dakujem, Lenka

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Väčšina známych sexuálne prenosných ochorení sa z počiatku veľmi neprejaví, čím sa môže nepozorovane šíriť ďalej. Viac o pohlavných chorobách sa dočítate na našej ďalšej stránke www.pohlavne-choroby.eu

Komentáře uživatelů ...

29. 7. 2010 21:34:41

tiez teraz uzivam canesten kombi. nemam ziadn eproblemy, svrbenie zmizlo citim sa dobre. akurat mam ruzovy vytok. len dnes a slaby. moze to byt tym ze by som v dohlade mala dostat menstruaciu alebo aky je problem? ako som si dala tabletku na dalsi den mi ostali na nohavickach akoby jej zbytky trobne zrnka. inak nemam ziadn eproblemy a uzivam krem uz 5den. dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 3. 8. 2010 16:10:31

Liečba mykotického zápalu obvykle trvá aj 7 až 14 dní. Áno, ružový výtok môže naznačovať blížiacu sa alebo omeškanú menštruáciu, pokiaľ začnete krvácať, tak liečbu prerušte a doliečite sa po jej skončení.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)