17267 9. 9. 2010 21:28:57

Pichanie vo vaječníkoch, nevoľnosť, priberanie

Prosim vas o radu, mam bolesti pri vajecnikoch, take pichanie, mam v ruke pol roka zavedeny antikoncepcny implantat. Viem ze perioda je vtedy nepravidelna, ale ja skoro ziadnu nemavam, predtym som mala normalne silnejsie krvacanie 6dni, odkedy mam ten implantat sa to redukuje uz skoro na 2dni a to pri tom ani skoro nekrvacam, len taky slaby vytok do hneda, strasne mi narastlo brucho, vizeram ako tehotna, uz som si urobila asi 4testy vsetky negativne. Plet sa mi ovela zhorsila, byvam viac unavena, tocieva sa mi hlava, som viac unavena, a velmi casto sa mi chce močit asi kazdu hod a pol, v poslednych dnoch sa mi to pichanie vo vajecnikoch zosilnilo, tak isto v poslednych dnoch mam problemy s velkou potrebou s mensim krvacanim, neviem ci to s tym suvisi. Mam 24, menstruaciu som mavala vzdy nepravidelnu silnu a bolestivu, teraz teda mam nebolestivu ale skoro ziadnu, a naposledy som ju mala pred mes a pol. aj to slabucku. Viete mi poradit prosim?

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - V prvom rade treba vylúčiť či nemáte v pošve zápal, to by mohlo viesť k pocitom bolesti v oblasti vaječníkov, inak problémy, ktoré popisujete tak skor súvisia z tým telieskom a všetko s tým bude zrejme spojené. Takže Ja osobne toto teliesko v obľube nemám a ani ho nikomu nedoporučujem, lebo majú ženy s tým len samé problémy.

Komentáře uživatelů ...

14. 9. 2010 23:32:58

Dkujem vam,uz som objednana u lekara na vybratie toho implantatu. Som v UK tuna maju jedneho doktora na vsetko, takze mi len pomackal brucho a pocedal ze je vsetko ok, a dal mi nejake silne lieky na zapal mocovych ciest. Len mam velky problem ist na velku potrebu,dnes som konecne bola po 2dnoch teda len tak trosku aj to sa tam trapim, neviem ci to s tym suvisi alebo nie?

Kacenka [Porodní asistentka] - 15. 9. 2010 14:18:49

To by nemalo, záleží na tom koľko tekutín vypijete v priebehu dňa. minimálne treba vypiť aspoň 2 až 3 litre, prevažne obyčajnej vody, treba papať banány, tie vám stolicu upravia a treba jesť aj mnoho vlákniny. Takže skôr to bude problém s trávením a prijímaním stravy a tekutín. Stolica by mala byť 3 krát do dňa alebo jeden krát za 3 dni, toto je norma.

16. 9. 2010 12:36:10

Dakujem vam velmi pekne za rady, pomohlo mi to a som aj kludnejsia, bala som sa ci to nie je nieco horsie... Snazim sa pit viac vody, a papat vlakninu dufam ze sa to vsetko zlepsi. Dakujem. Ozaj mezes mi uz prisiel, ale aj tak si idem dat ten implantat von, a naozaj ho nikomu neodporucam, hrozne som pribrala, tvar mam obsipanu horsie jak v puberte, a ta menstruacia, asi to neni zdrave pre telo ked zena nedostane normalne krvacanie aj pol roka.

17. 9. 2010 17:49:46

dobry den minuli mesiac čiže v auguste som si zobrala tabletky na odialenie men. ta sa mi dostavila nasledovne 19.08. a trvala 5dni.Bola som koncom mesiaca na kontrole u ženskej a ta popvedala že je všetko v poriadku.Nasledne som u ortopeda dostala tabletky veral retard 75mg a mydocalm.Zatial mi meška asi 1 až 2 den.Mohli tieto tabletky sposobiť meškanie.Test som si robila ten najcitlivejši a mi višlo že niesom tehotna.

Kacenka [Porodní asistentka] - 17. 9. 2010 20:10:15

To ešte nie je žiadne meškanie. počkajte 5 až 7 dní ak sa menzes nedostaví budete to riešiť s gynekológom.

9. 11. 2010 3:57:14

Dobry den, to som zase ja Maria, pisala som hore ten prvy prispevok. Antikoncepcny implantat mam uz vonku, presne od 4.oktobra, odvtedy som vsak nedostala ziadnu menstruaciu, mam uz velmi caste bolesti v podbrusku, presne dva druhy bolesti, jeden je ako pred alebo pri menstruacii, raz silnejsie raz slabsie, raz som koli tomu nemohla ani zaspat,musela som si dat 3 Nurofeny200 aby sa to zmiernilo. Mimo to ma bolieva nie pravidelne kusok vyssie, je to raz za cas, ale je to obrovska bolest silny tlak az tazke pichanie, nekutocne to boli, a potom sa mi chce ist na velku potrebu a potom to prejde. Taktiez mam bolesti bradaviek, neviem ci su to bolestie ale je to take neprijemne, su strasne precitlivele, vsetko im vadi, male osuchnutie o ne a ten neprijemny pocit co pride ze by som ich najradsej odtrhla, trocha dramaticke viem, no ale fakt je to hrozne... Som v UK, tuna vam doktor nepomoze iba keby uz naozaj umierate. Mozete mi prosim poradit? Dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 9. 11. 2010 18:41:54

Tak situáciu vám nezávidím, ťažko to riešiť keď nie ste doma ale v UK. Ostáva vám len ma menzes čakať, samozrejme ak nie ste tehotná.

10. 11. 2010 2:31:17

Tehotna urcite nie som, v tom obdobi by nebolo z coho.. Dakujem vam..tak budem cakat

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)