18791 27. 10. 2010 14:04:06

Liečenie kvasiniek u parnterov?

Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať: mala som neprijemne svrbenie so spodu tak som šla ku gynekologicke predpisala mi účinnú liecbu, ktora mi v podstate zabrala hneď na druhy den, ale na treti den som zacala normalne krvácat a pritom MS by som mala dostat až 9teho. Mávam ju presnu na hodinky, tak to vobec nechapem?! Ta posledna bola 9teho oktobra a mala som uz pred nou 6 dni spinenie suvisi to nejako spolu? Inak sa snažíme o babätko, mame uz doma malu slecnu a nikdy som nemala žiadne problemy zo spodu. A este som sa chcela spýtat ci je vždy pri plesniach potrebne preliecit oboch partnerov, lebo mne pani gynekologicka nedala nic pre manzela. Dakujem pekne

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Nie, nie je to nutné vždy iba ak má aj partner problémy alebo ak sa u vás viac krát po sebe kvasinky objavia, tak potom áno je vhodná aj liečba u partnera. Tomu postačí antimykotická mastička na 7 až 14 dní. Kúpite ju bež receptu v lekárni.

Komentáře uživatelů ...

27. 10. 2010 19:51:49

ano pre istotu preliec aj partnera kup canesten mast v lekarni nech sa natiera tak cca 14 dni

1. 11. 2010 18:44:47

Dakujem pekne je to fakt prvy krat co som sa s tym stretla a mozem este otazku? to krvacanie aj hned v ten den prestalo a teraz sme sa zdrzali styku na 6 dni ako mi odporucila gynekologicka a dnes sme skusili a opat to bolo s krvou mozu to sposobovat tie kvasinky, ze tam stale ta infekcia je alebo co to moze byt? mam aj dost bolesti v podbrusku dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 1. 11. 2010 19:32:31

Áno môže to byť tým. Liečba mykózy trvá tak 7 až 14 dní.

1. 11. 2010 19:42:20

dakujem pekne :)

2. 11. 2010 14:00:14

Takze dnes om bola naspat u dr mam uz aj antibiotika a dalsi vaginalny gel neviem vobec aky zapal to mam ale mala som tam toho viacej. A chcem sa spytat po antibiotikach ako dlho treba cakat, kym mozme zacat pracovat na babatku? dakujem

2. 11. 2010 15:25:53

Dobry den, chcela by som sa opytat, co moze sposobovat opakovany navrat mykozy? Asi pred mesiacom som mala tento problem a gynekolog mi predpisal mast a tabletky, ktore uzival aj moj partner. Zial, mykoza sa mi znova vratila. V lekarni som si kupila Canesten Combi, a vsak mi nezabral. Moze byt opakovana mykoza sposobena aj tym, ze beriem hormonalnu antikoncepciu? Dakujem

Kacenka [Porodní asistentka] - 2. 11. 2010 17:04:03

Obvykle pri hormonálnej antikoncepcii sa zhoršuje prirodzená imunita a skutočne ATK zhoršuje prostredie v pošve a vznik opakovaných vaginálnych infekcií, najčastejšie mykóz.

2. 11. 2010 17:54:19

Takze je mozne, ze aj keby som si zmenila HAK u gynekologa, tak sa to moze nadalej opakovat?Dakujem za odpoved:-)

Kacenka [Porodní asistentka] - 2. 11. 2010 19:52:36

Môže aj nemusí.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)