19023 3. 11. 2010 10:40:59

Hnedý výtok

Dobrý deň,
poprosila by som o Vašu radu, poslednú menštruáciu som mala 8.10 o dva dni neskôr ako pravidelne mávam, dva dni po menštruácii sa u mňa objavil hnedý výtok, ktorí už trvá asi tri týždne, v rôznych intervaloch, čiže tri dni silný, potom slabý, a niektoré dni vyzerajú ako by to bola menštruácia so silným krvácaním, ktorá trvá len jeden deň a potom sa to znovu zmení na hnedý výtok, nikdy som sa s týmto nestretla a pravidelne chodím na vyšetrenie, naposledy boli robene pred dvomi mesiacmi a všetko bolo v poriadku, nemám ani žiadne problémy s výtokmi.
Neviem či to môže mať súvislosť s tým, že by sme chceli mat bábätko a pred menštruačnou som pozorovala na sebe zväčšenie prsníkov, ktoré boli veľmi bolestne, test som si robila, ale neukázal, že by som mohla byt tehotná, tak naozaj neviem čo si mam o tom myslieť, lekárke som už objednaná, ale chcela by som vedieť Váš názor, čo môže byť príčinou. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.

Běla Běla [Porodní asistentka] - Příčiny mohou být opravdu různé a je potřeba podstoupit gynekologické vyšetření včetně ultrazvuku. Musíte být ještě trpělivá. Věřím, že to nebude nic vážného.

Komentáře uživatelů ...

19. 10. 2011 23:19:57

dobrý deň,po začatí užívania antikoncepcie chloe, počas prvého mesiaca som dostala hnedý výtok. kedže je to moje prvé užívanie antikoncepcie a výtok sa mi objavil po skončení menštruácie a nadalej trvá asi 3 dni , tak neviem či to je v normále alebo nie.. čo dalej? dakujem za radu

zdenka161 - 25. 10. 2011 16:54:06

dobry den ja ma rovnaky problem beriam antikoncepciu ale 1 tyzden po menstruacii sa mi objavil hnedy vytok , mamho uz asi 9 dni neviem s cim to mouźe suvisiet , s tymto vytokom je spojena aj bolest v podbrusku dakujem vopred za radu -

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2020 (3.0.6305.15317)