19028 3. 11. 2010 13:00:57

Hnedý výtok

Ahoj, potrebovala by som súrne radu. Asi pol roka som brala antikoncepciu. Posledna menstruacia mi skoncila 20 oktobra odvtedy antikoncepciu neberiem. Dnes je 3.november a uz druhy den mam hnedý výtok, podla mojich vypočtov by som mala mať tieto dni plodné. Je mozne ze mi menstruacia prišla skor alebo je možná gravidita? Pred uzivanim antikoncepcie som mala nepravidelnu menstruaciu. Ďakujem

Běla Běla [Porodní asistentka] - Může se jednat o špinění i v souvislosti s probíhající ovulací. Pokud se to bude opakovat i v dalším cyklu a bude se to vázat pouze na polovinu cyklu, nemusíte to nijak řešit. V případě delšího nepravidelného špinění se obraťte na gynekologa.

Komentáře uživatelů ...

3. 11. 2010 16:01:19

Takže gravidita je v tomto prípade vylúčená? Vopred ďakujem za odpoveď...

Kacenka [Porodní asistentka] - 4. 11. 2010 17:00:32

Pokiaľ je to strede cyklu, tak zatiaľ áno.

Bubina - 7. 5. 2012 17:41:12

Ahoj poterbovala by som poradit ohladom hnedeho vytoku no naposledy som ho mala 25.12.2011 a o styry dni my to skoncilo.A prave dnes 7.5.2012 a neviem preco a menstruaciu som naposledy mala 3.4.12 a skoncila my 7.4.12 a este mam uz 20 rokov a este stale nemam pravidelnu menstruaciu a antikoncepciu neberiem.Vopred Vam Dakujem.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2020 (3.0.6305.15317)