19664 18. 11. 2010 19:55:58

Spolahlivosť ATK?

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na spolahlivosť ATK. Beriem ju tretí mesiac (Minervu), teraz mám poslednú tabletku a má mi začať 7dnová pauza no mňa už teraz bolia kríže. Mám citlivé prsia a všimla som si bledulinko ružový výtok, beriem ju pravidelne akurát, že teraz ked sa posúval čas tak sa mi to posunulo aj v užívaní ATK. Chcela by som sa spýtať či tie vedlajšie účinky sú normálne. Pohlavný styk som mala dvakrát na začiatku mesiaca a použili sme aj pre istotu kondom no partner aj tak neejakuoval. Sú to len vedlajšie účinky, alebo by som mohla zostať nejakým spôsobom tehotná? Vopred dakujem za odpoved

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Nič to nie je. V prvých troch mesiacoch sa môže v priebehu užívania objaviť slabé špinenie, alebo slabučký ružový výtok. Pokaiľ beriete lieky pravidelne, bezchybne, tak sa ničoho obávať nemusíte. Dokonca ani posun času na to nemá vplyv.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2020 (3.0.6305.15317)