19756 21. 11. 2010 12:41:12

Správne užívanie antikoncepcie?

Dobrý deň. Pred niekoľkými mesiacmi som bola u gynekologičky a predpísala mi antikoncepciu minervu a to hlavne z dôvodu mojej pleti pretože som mala dosť nepríjemné akné. Ja som váhala či ju mám brať pretože spolužiačky stále hovorili, ako po užívaní antikoncepcie pribrali a ako ju menia, aby im pasovala. Bála som sa, aby som takéto problémy nemala aj ja a tak som ju po dlhom rozmýšľaní začala brať až po pár mesiacoch tak ako mi povedala gynekologička. Že prvé balenie mám začať užívať na ôsmy deň od začatia menštruácie. Pýtala som sa spolužiačok na aký deň ju začali oni brať a oni tiež začali s minervou na 8 deň. Ale keď som si prečítala príručný leták, tak bolo písané o piatom dni od začatia menštruácie. Ja som dala na slovo doktorky a začala som 8 dňom. Už ju užívam 4 mesiace a vždy dostanem menštruáciu až 4-5deň od zobratia poslednej tabletky. Napríklad aj teraz mi mešká a zatiaľ najdlhšie. V utorok večer som dobrala poslednú tabletku a je nedeľa poobede a menštruáciu stále nemám. Ako je to možné? Antikoncepciu užívam presne na čas. Ďakujem

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Pokiaľ lieky beriete ako máte, tak tehotenstva sa obávať nemusíte. Pokaiľ do 7 dní menzes nedostanete, tak si len pre vylúčenie tehotenstva urobte tehot. test a ak bude negatívny, tak normálne pokračujte s ďalším balením. Ak sa to zopakuje aj v nasledujúci mesiac, tak vyhľadajte lekára a bude nutné vyšetrenie.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2020 (3.0.6305.15317)