53273 neo2587 - 17. 5. 2014 14:24:15

Neštovice u dítěte

Dobrý den,
mám 6 let starého syna, který včera dobral antibiotika a dnes se mu po celém těle vytvořily vodnaté "pupínky", normálně bych si myslela, že to jsou neštovice, ale ty už před 4 lety měl. Je možné, že by je chytil podruhé? Teplotu měl odpoledne 37.2 a nejvíce pupínků má na trupu. Za odpovědi předem děkuji.

MUDr.Jarkovska MUDr.Jarkovska [Pediatr] - Dobrý den, vyrážka po antibioticích se obvykle objevuje s větším časovým odstupem a má vzhled fleku spíše než puchýřku, ale vyloučit se to nedá. Neštovicemi muže člověk onemocnět vzácňe i dvakrát, pokud první infekce proběhla mírně. Neštovice svědí a jsou téměř vždy i ve vlasech, prohlídněte i kuži na hlavičce.

Komentáře uživatelů ...

StudentVS - 22. 5. 2014 20:04:00

Je možné že se jedná o alergickou reakci, pro váeš klid, zajděte k dětskému lékaři, prozatím ať se vyhýbáte kontaktu s lidmi, kdyby to opravdu byli neštovice.

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2020 (3.0.6305.15317)