53647  6. 6. 2014 18:38:36 - stolda

Reklamace zubního můstku

Dobrý den,
touto cestou se na Vás obracím s prosbou o radu.
Po zhotovení a nasazení zubního můstku, se mě zhruba po dvou měsících z jednoho zbroušeného zubu odlepila náhrada. Což jsem ošetřující doktorce oznámila, načež mi řekla, že to není možné. Problém trval i nadále a připoměla jsem to i při další kontrole, zhruba 3 měsíce po ohlášení problému. Doktorka mi oznámila, že vyklání zubu je zcela obvyklé. Postupem času se mi do zubu dostala těkavá bolest, ihned jsem to doktorce oznámila, řekla mi, že nemá volný termín a objednala mě až za 3 měsíce.
Jenom že, můstek si spadl ještě měsíc před objednáním, rozhodla jsem se doktorku následující den navštívit bez objednání. Doktorka zjistila, že se zub musí vytrhnout, zub byl zkažený, měla jsem zánět dásně a paní doktorka mi sdělila, že zub musíme vytrhnout, aby kaz nešířil. Vztahuje se záruka i na zub nebo pouze na zubní můstek?

MUDr.Ciefova   MUDr.Ciefova [Internista]
Dobrý den, bohužel nejsem stomatolog, a tak se musíte informovat u svého zubaře. Myslím si, že se vztahuje záruka jen na můstek, ale vzhledem k tomu, jak celý případ probíhal, je otázkou, zda se to nebude dát nějak aplikovat i na zub.

Komentáře uživatelů ...