61456 Vero546 - 13. 6. 2016 17:19:17

Tehotna?

Dobry den.
28.marca v noci som bola s priatelom a nemali sme sex iba sme sa dotykali svojimi organmi max. 2 minuty s tym ze do mna ani raz nevnikol. Neurobil sa ale potom ma prstoval, tak som mala obavy lebo sa do mna dostali tie ,,kvapocky lasky". V strach som 2 dni od vtedy zobrala tabletku po ellaone. Menstruacia prisla 24.4. Aj ked som ju ocakavala okolo 18-19...v maji prisla uz 19. ako chodievala pred uzitim tabletky ale bola velmi silna a vysli zo mna velke zrazeniny. Od kedy som zobrala tu tabletku mam bolesti brucha a je cele take nafuknute ..robila som si aj 3 testy asi mesiac od tohoto a boli negativne.
Asi som uz paranoidna ale mam stale obavy..myslite ze aj tak mozem byt tehotna?

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Užitie tabletky "PO" bolo úplne zbytočné!!! To NEROBTE!!! Ničíte si tým len zbytočne zdravie!!!
Tehotná po tom, čo popisujete rozhodne NIE STE!!! Zbytočne sa tým trápite, veď Vám to opakoavane dokazujú aj tehotenstké testy, tak tomu uverte!!! Pokiaľ sa tehotenstva tak bojíte, tak začnite užívať hormonálnu antikoncepciu a až potom majte styk ev. nejaké iné sex. "hrádky" s priateľom.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)