61829 lucindaP - 5. 7. 2016 16:48:38

Vynechání HA a náeldné oddálení menstruace

Dobrý den,
již půl roku beru HA Lusienne. Po dobrání předchozího plata jsem byla nucena vynechat braní antikoncepce na dvanáct dní místo obvyklých sedmi. Poté jsem začala další plato, které bych měla dobrat teď v sobotu. Jenomže to jsme na dovolené, kde budeme až do středy a já bych nerada celou dovolenou protrpěla. Můžu začít brát další plato? Nebo musím kvůli té 12ti denní vynechávce prostě přestat antikoncepci v tu sobotu brát? Začíná mě bolet podbřišek, jako mě bolívá, když se blíží mé dny. Předem Vám děkuji za odpověď :-)

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Dobrý deň, len chcem upozorniť na to, že ste urobila zásadnú chybu v užívaní HAK. Ak sa vám po 7 dňovej pauze nepodarí vziať prvú tabletku z nového platíčka na 8. ani 9.deň cyklu, tak je pre telo a zachovanie cyklu lepšie celý cyklus vynechať, byť bez HAK a potom s ďalším krvácaním v prvý deň krvácania užiť prvú tabletku z HAK. Takže, teraz keďže ste tak neurobila, cyklus je celý posunutý a pri posunutí krvácania ďalsím platíčkom HAK bez pauzy, može krvácanie nastať, ale samozrejme to skúsiť možete.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)