61912 annykristel - 9. 7. 2016 15:08:33

Bolesti,krvácanie

Dobrý deň.
Už 3 roky užívam antikoncepciu a 2 roky jednu konkretnu - Maitalon. Som asi v strede blistra a mám velke bolesti v podbrušku a krvácam. Bola som pred mesiacom u doktora a ten mi povedal že sa to može stať, že mám užit vsetky 3 blistre po sebe a potom si urobiť 7 dňovú pauzu vraj by to malo pomoct k tomu aby som prestala krvacat a aby som nemala bolesti, ale mne je pri tom prvom stale dost zle a ku všetkemu ma čaka dovolenka. Mala by som skúsit zmenit antikoncepciu ?

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Dobrý deň, v takom prípade by bolo vhodnejšie vyhľadať lekára, aby sa vylúčila prípadne nejaká iná príčina a poprípade buď HAK úplne vysadiť alebo ju skutočne zmeniť. O tom rozhodne Váš lekár po vyšetrení, čo bude pre vás vhodnejšie.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)