61944 stanass - 11. 7. 2016 10:02:31

Menštruácia a Duphaston

Dobrý deň.
prosím Vás o informáciu ohľadom nasledovného: tento mesiac už 3. krát po ovulácii užívam Duphaston 2x1. Včera som ho užívala 13 deň. Včera som mala 14 dní po ovulácii. A dnes zavčasu ráno som zbadala, že začínam mať menštruáciu. Je to vôbec možné, že počas užívania Duphastonu normálne nastúpi menzes, hoci od užitia poslednej tabletky ubehlo len cca 7 hodín? Myslela som si, že kým užívam Duphaston, menzes by nemal prísť - doteraz som ho dostala vždy až po uplynutí 2 dní po vysadení Duphastonu? Pozn. (neviem, či je to dôležité uviesť, ale pre istotu Vám to uvádzam): O bábätko sa snažíme takmer rok, posledné mesiace už aj s podporou Clostilbegytu a teraz už aj Duphastonu. V októbri 2015 som mala spontánny miniabort v 6 týždni MC - vtedy mi menštruácia meškala 10 dní a aj tehot. test z moču mi vyšiel 2x pozitívny - lekárka mi povedala, že je to z dôvodu neuhniezdnenia sa oplodneného vajíčka. Hormonálny profil, ktorý mi robila lekárka asi vo februári mi vyšiel v poriadku, ale mám spomalenú štítnu žľazu a užívam Euthyrox 1 tbl denne. Za Vašu skorú odpoveď Vám vopred veľmi pekne ďakujem.

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Dobrý deň, i pri užívaní Duphastonu ak nenastane v danom cykle otehotnenie, tak sa normálne v termíne dostaví menštruačné krvácanie. Užívaním Duphastonu menzes nevyblokujete. Takže ak ste začala krvácať a menštruácia prebehne ako má, tak tehotná nie ste a musíte v liečbe pokračovať ďalej, tak ako Vám to určil lekár.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)