62012 Caire - 14. 7. 2016 12:11:57

Antikoncepcia

Dobrý deň.
Prosim vas chcela by som sa opýtať otázku a budem vám velmi vdacna za odpověď. Beriem už tri roky antikoncepciu Mistra hlavne kvoli polycystyckym vajecnikom. Rok a pol sme spolu s priateľom ale len pár krat dva tri krat sme išli "naplno" pri pohlavním styku. Antikoncepciu beriem poměrně načas vzdy ked idem spať vecer tak hodina dve je tam rozdiel niekedy. Pred dvoma týždnami som avšak mala skusky v škole a tak som sa ucila celu noc a rano som si dala tabletku cca 8 hodin meškanie. Den nato sme mali s priateľom pohlavní styk s tým ze sa "urobil do mna". Menstruacia resp. krvacanie pri hak mi přišlo normalne slabé trojdnove ako každy mesiac. Ale uz tri dni (dva týždne po styku kedy sme isli naplno) ma boli brucho nonstop skrvka mi v břichu točí sa mi hlava občas som taka malatna. Ale hlavne ta bolest břicha po bokoch a vzadu je slabá uplne ale trvá cely den.Včera som si robila test (14 dní po pohlavnom styku) lebo sa velmi bojím a vysiel negatívne. Prosim vás aký je vás názor? Myslite si ze mozem byt tehotná? Dakujem krásne za odpoved!

MUDr.Ciefova MUDr.Ciefova [Internista] - Dobrý den, pokud jste si zapomenutou tabletu vzala do 12-ti hodin, jak udáváte (8 hod), spolehlivost antikoncepce je zachována. Navíc i těhotenský test je negativní. Těhotní tedy nejste. Obtíže bych viděla spíše na stresového původu, spolu se zkouškovým obdobím. Zkuste nyní nějakou dobu jíst vyváženou stravu a probiotika.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)