62056 Gitka12 - 15. 7. 2016 13:51:52

HAK - Seasonique

Dobry den
Chcela by som sa opytat, uz 29.ty den beriem antikoncepciu seasonique a mam este 3 dni pred prichodom menstruacie ale uz 7.den mam take spinenie raz je silnejsie raz slabsie niekedy je to taka svetlucka krv a vecerom len taka hnedasta. Tak by som sa chcela opytat ci je mozne ze je to z toho ze si telo zvyka na antikoncepciu kedze ju beriem prvy krat alebo mam vymenit lieky. Kedze som momentalne v praci tak k lekarke neviem zajst.A chcela by som sa opytat aj na vas nazor ci si myslite ze antikoncepcia v takomto pripade zabera ako ma. V pribalovom letaku je pisane ze ak spinenie pretrvava viac ako 7dni mam zajst za lekarkou ale aj to ze je to bezne pri prvom blistri lenze pri tejto antikoncepcii by som nemala mat menstruaciu tak sa mi to zda divne. Dakujem za odpoved.

Kacenka Kacenka [Porodní asistentka] - Dobrý deň, pokiaľ ste s HAK začala po prvý krát a beriete ju prvý mesiac, tak slabé špinenie može byť normálne, vzhľadom k tomu, že telo si na hormóny postupne zvyká. Ak by ste ale začala krvácať a krvácanie by bolo silné a trvalo dlhšie ako týždeň, tak v takom prípade je nutné vyhľadať pomoc lekára skor. Zatiaľ to nutné nie je a preto pokračujte v užívaní, podľa harmonogramu.

Komentáře uživatelů ...

Operace neproběhla úspěšně.

Healthy & Rich, s.r.o. © 2019 (3.0.6305.15317)