19936 25. 11. 2010 10:57:35

Svědění a výtok

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na dvě veci. Užívám hormonální antikoncepci a v průběhu druhého platíčka obvykle přichází výtok, tmavší a hustší, než klasická menstruace, po pár dnech zase zmizí. Tentokrát trval delší dobu, až do dvou dnů před začátkem menstruace. zároveň s výtokem přišlo i svědění, které trvalo celou dobu od druhého platíčka prášků. Během menstruace je svědění o něco horší. Pro ...

Komentáře (20)

19916 24. 11. 2010 19:43:59

Bílí výtok

Dobrý den. Je mi 12let a pred pul rokem jsem měla růžovo bílí v kalhotkách a tím to začalo začala jsem mít něco bílého a nevím jestli je to výtok je to výtok? Odpoledne když na to sáchnu je to průhledné a slizké a večer je to uschlé a bílé. Prosím poraďte. Děkuji.

Komentáře (13)

19887 23. 11. 2010 23:59:14

Výtok a jeho léčba?

Dobrý den, s partnerem jsem po pohlavním styku začala trpět výtokem. Podle gynekologa, běžná mykóza. Doporučen jogurt, opakovaně návštěva, postupně jsem se přeléčila všemi možnými dostupnými léky bez předpisu i na předpis např. canesten, max miror, gynopevaryl, betadine při každé návštěvě mi řekl lékař, že jsem o.k., ale při pohl styku má partner úd plný bílého hrudkovitého "čehosi" v zoufalství ...

Komentáře (11)

19868 23. 11. 2010 17:59:40

Výtok po zánětu moč. cest

Dobrý den, užívám antikoncepci Katyu, měla jsem cca před měsícem zánět močových cest, dostala jsem antibiotika, za týden po tom, jsem měla menstruaci a uprostřed menstruace jsem měla sex, kdy se do mě přítel udělal.. před týdnem jsem bohužel chytla zánět moč. cest znovu, ale tentokrát se to stihlo vyřešit bez antibiotik.. po tomto zánětu mě začlo svědění a ve výtoku jsem měla něco hnědého, dnes u ...

Komentáře (1)

19819 22. 11. 2010 18:41:43

Špinenie a užívanie Euthyroxu

Dobrý večer Prosím Vás, čo môže znamenať už 8 dňový tmavo hnedý - hnedý - krvavý výtok? Začal asi týždeň pred MS tri dni po chránenom styku kondómom. Stále trvá. Asi dva dni pred začatím špinenia som začala užívať Euthyrox, môže to byť z toho? Myslíte, že je možné aj tehotenstvo? Vďaka

Komentáře (2)

19635 Naath - 18. 11. 2010 9:52:52

Červený výtok v strede cyklu

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať. Pred dvoma dňami som bola na wc a na nohavičkách som mala slabo červený výtok. Trvalo to 2 dni. Menštruáciu som mala pred 2 týždňami a chránený pohlavný styk s priateľom pred 4 dňami. Tak by so sa chcela opýtať čo by to asi tak mohlo znamenať.

Komentáře (9)

19609 17. 11. 2010 17:57:18

Pálenie hrádze

Dobrý deň, prosim o rýchlu úlavu od bolesti, pretože sa ku gynekologicke dostanem, tak najskor o 2 týždne. Mám podozrenie (podla mna) na kvasinkovu infekciu. Nie som si ista, mam zacervenany posvovy vchod a hrudkovity biely vytok a bolestivy pohlavny styk. Od dnes rana ma strasne pali hradza, bez mechanickeho poskodenia. Páli to aj pri malom roztiahnuti a najme pri moceni. Je to ako by ma tam reza ...

Komentáře (3)

19533 15. 11. 2010 22:28:41

Dva druhy výtoku

Dobrý deň, pocas sexualneho styku mávam dva druhy vytoku. Jeden je ten klasicky, dobiela ale ten druhy je priehladny o hustote asi vody. Ten mavam len pri styku. Nezapacha nesvrbi ani nic podobne chcela som sa len informovat ci je to uplne normalne a popripade odkial ten vytok je? Ďakujem

Komentáře (3)

19521 lucia00 - 15. 11. 2010 18:35:02

Krv vo výtoku pri liečbe vaginálným čípkom

Dobrý deň, potrebujem poradit, nedavno som prekonala zapal vaječnika, potom zapal močových ciest na to som brala antibiotika, teraz sa liečim vaginalnymi čipkami, lebo som mala nejakych bacilov v posve, lekarka mi to dala na preliecenie, teraz sa nachadzam v strede cyklu 16den, už dna mavam krv vo výtoku, teraz neviem ci to suvisi s týmy čipkami, alebo je to este nieco s cim by som mala ist ku svo ...

Komentáře (1)

19477 14. 11. 2010 12:17:24

Krvavý výtok

Dobrý deň, chcela by som sa vás spýtať, že čo to znamená keď som včera bola na toalete a na nohavičkách som zbadala slabý krvavý výtok. Mám len 6 dní po menštruácií. Pohlavný styk som nemala už asi 2 týždne. Vtedy som sa bála možného tehotenstva ale menzes mi prišiel. Takže môže to byť spôsobené aj stresom? Dakujem za odpoveď.

Komentáře (2)

Healthy & Rich, s.r.o. © 2017 (3.0.6239.39280)

a